Producenci

PayPo odroczone płatności w WZRASTAJMY

Zwroty i reklamacje

 Jeśli przygotowujesz zwrot lub reklamację postępuj zgodnie z instrukcją:

 

  1. Przygotuj produkt do zwrotu. Może być zwrócony w oryginalnym kartonie lub innym, który dobrze zabezpieczy produkt.

  2. Zabezpiecz zwracany produkt i dodaj tam podpisany Formularz Zwrotu.

  3. Formularz zwrotu do skopiowania TUTAJ.

  4. Jeśli odsyłasz paczkę w naszym kartonie, pamiętaj aby usunąć starą etykietę nadawczą.

  5. W celu zamówienia etykiety i kuriera skontaktuj się z nami pod numerem: +48 531 553 322.

  6. Naklej otrzymaną etykietę na paczkę.

  7. Zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki.

  8. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  9. Wysyłka samodzielna - Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
            Go Consulting I sp. z o.o., 
    os. Różane 10e/10, 58-200 Dzierżoniów. 

 

Zwrot towaru 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Newsletter
Zapisz się do Newslettera!
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowych produktach i aktualnościach ze świata duchowego.
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na marketing, którą możesz w każdej chwili cofnąć. Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl